Lufthansa wycofa z Belgii

Linia lotnicza Lufthansa groził rządu belgijskiego, aby zmienić adres prawną, jeśli urzędnicy nie zmieni polityki fiskalnej wobec przewoźnika.

Jak to możliwe przeniesienie nazywa Luksemburg lotnicza lub Irlandii, gdzie bardziej elastyczny system podatkowy pozwala na stworzenie sprzyjających warunków dla pilotów i pracowników linii lotniczych.

Nawiasem mówiąc, to był jego irlandzki rywal – linia lotnicza Ryanair – Załogi belgijskie i cytowany jako przykład. Według gazety La Capitale, Brussels Airlines pracownicy uznają to niesprawiedliwe, że za ich wkład do systemu ubezpieczeń społecznych więcej niż Ryanair, który działa również w Belgii.

Sytuacja ta wynika z faktu, że Ryanair, jako nośnik budżetu, pływające po niskich cenach, odpowiednio, polityki fiskalnej bardziej humanitarnego w odniesieniu do tej spółki. To rozgniewało przewodnik Brussels Airlines.

Władze belgijskie nazywa niedopuszczalne ultimatum lotniczych i oskarżony o szantaż. Według belgijskiego Le Soir, rząd jest mało prawdopodobne, aby przejść na temat nośnika. Wcześniej premier Elio Di Rupo stwierdził już, że rząd nie jest możliwe stworzenie specjalnych warunków jakiegokolwiek podatku w ogóle firmy, nawet jeśli chodzi o Brussels Airlines.

Teoretycznie zmienić adres siedziby jest łatwe. Wiele firm ma teraz adresy kilku państw. Inną rzeczą, która lewa Belgia, Brussels Airlines mogą stracić kilka tras bardzo weekend, ostrzegł rząd. Przewoźnik teraz robi około 300 lotów dziennie do 70 miejsc. Nie ma prawie takie warunki mogą wydawać się tak niekorzystna, aby zmienić wszystko, że o wiele mniej popularnych szlaków – pisze francuski Le Figaro.

W szczególności, ostrzega, redaktor naczelny Observer Transportu Lotniczego Alex Sinitskii z powodu zmiany adresu Brussels Airlines mogą stracić prawo do loty Bruksela – Moskwa. Ekspert przypomniał historię lotnicze Austrian Airlines, który, po tym jak został kupiony przez niemieckie linie lotnicze Lufthansa, omal nie stracili prawo latać do Rosji.

Następnie Moskwa ustępstwa. Z grubsza rzecz biorąc, europejska linia lotnicza może należeć do nikogo, ale kontrola nad jego działalnością, lotu, bezpieczeństwa prowadzi władze lotnicze kraju, w którym pływa. I aż do teraz, Austrian Airlines leci do Rosji na podstawie tymczasowego zezwolenia. W przypadku Brussels Airlines, jeśli są ponownie rejestrowane, na przykład w Irlandii, a następnie lecą do Moskwy będzie musiał utworzyć filię w Brukseli. – Powiedział magazyn ekspert EUROMAG

W ogóle, jeśli Brussels Airlines będzie przenieść do lub z Rosji będzie miał duży problem – stwierdził Sinitskii.

Jednak służba prasowa czasopisma Brussels Airlines EUROMAG poinformował, że zmiana adresu nie jest planowana. W związku z tym nie będzie żadnego wpływu na naszą pracę w Rosji, – zapewnił nas,.

Ale szef irlandzkiego Ryanair Michael O’Leary z zadowoleniem przyjęła pomysł, aby zmienić miejsce zamieszkania Belgów. Według niego, zmiana adresu prawnego powoduje mniejsze uszkodzenia zarządzania reputacją niż żebranie rekompensaty pieniężnej.

O’Leary nie zapomnij wspomnieć, że Brussels Airlines jest o wiele bardziej korzystne położenie na belgijskim rynku lotniczym. Zwłaszcza, że ta firma wykonuje większość afrykańskich kierunku transportu.

This entry was posted in Tanie loty. Bookmark the permalink.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>