EasyJet podane dziewięćdziesięciu dni

Odwołania lotu, opóźnienia w odlotach i brak usług na pokładzie się jedną z największych europejskich sieci dyskontowych easyJet najbardziej znienawidzonych firm wśród pasażerów, pisze niemiecki Spiegel.

Nieumiejętne pracownicy linii lotniczych nie powiedział nam ani słowa o opóźnienia – skarży się pasażer Miriam Rimer z przodu przewoźnika na lotnisko Berlin Schönefeld, gdzie cztery z sześciu lotów easyJet koniec. Spółka wyjaśniła, opóźnienia i odwołanie strajku w Wielkiej Brytanii.

Dlaczego inne linie takie problemy są o wiele mniej? Ponieważ nie easyJet, – ironicznie niemieckich dziennikarzy. W tym samym czasie, wpływ strajków na dokładność wyjazdów raczej kontrowersyjne. Okazuje się, pasażerowie powinni zawsze sprawdzać, czy strajk jest teraz gdzieś w Europie, czy też nie? – Zwraca reprezentatywne niezadowolonych pasażerów w Berlinie i Brandenburgii Ewa Klar.

Ponadto, wielu pasażerów skarży się na brak dostępu w przypadku reklamacji – dodał Clarke. Pracowników EasyJet są dostępne tylko przez e-mail, ale często jest to niemożliwe, aby uzyskać odpowiedź. Nawet dziennikarze mają tylko jeden adres e-mail, z którego odpowiedzi są w ciągu kilku dni. Facebook i stworzył wspólnotę, gdzie wystąpiły przypadki odwołania lotu i opóźnień easyJet.

Problemy z easyJet w Niemczech już połączone i polityka. Wydaje się, że easyJet umarł – powiedział szef parlamentarnej grupy zastępcy zielone Brzana Hyun. Federalna Administracja Lotnictwa obecnie rozważa nałożenie kary na przewoźnika z powodu licznych skarg pasażerów.

Jednak skargi są nie tylko nośnikiem pasażerów. Nie mógł się oprzeć nawet człowieka, który założył przedsiębiorstwo lotnicze 15 lat temu. W swoim liście otwartym do kierownictwem sir Stelios Haji przewoźnika-John powiedział, że dał 90 dni, w których do rozwiązania problemu opóźnionych lotów i opóźnień lotów regularnych. W przeciwnym razie firma zmieni nazwę.

EasyJet założycielem jest obecnie zaangażowany w rozwój innych obszarów w turystyce – praca budować hotele imperium EASYHOTEL, kin easyCinema i wypożyczalnie samochodów Easyrent. I ciągłe krytyczne artykuły w prasie europejskich linii lotniczych do niego pracować dość zmęczony. Loty punktualność, zwłaszcza od lotniska Getvikskogo poniżej krytyki. – Pisze, dodając, że wskaźnik ten easyJet już gorzej niż nawet Air Zimbabwe

To krzywdzące porównanie z Air Zimbabwe grozi pochować dobre imię easyGroup. Więc jeśli EasyJet do 17 października, nie rozwiąże problemu opóźnionych lotów, to musimy porzucić nasze nazwisko – ostrzega sir Stelios Haji-Ioannou.

I podczas gdy Ryanair próbuje dopasować najwyższe standardy w dziedzinie transportu lotniczego. Fakt, że jest poważnie o tej kwestii stało się jasne, w czerwcu, kiedy to został zastąpiony CEO Andy Harrison. Założyciel firmy Haji-Ioannou odrzucił go za Falling standardów obsługi klienta.

Założona w 1995 roku, linie lotnicze easyJet z siedzibą w Luton (Wielka Brytania). Jest to obecnie jeden z największych tanich przewoźników w Europie, wykonując loty krajowe i międzynarodowe do 387 miejsc między 104 europejskich portów lotniczych. Obecnie cypryjski sir Stelios Haji biznes-Ioannou, kontrolując 38% udziałów w linii lotniczej, daje mu prawo do używania nazwy easyJet za jednego dolara rocznie.

This entry was posted in Tanie loty. Bookmark the permalink.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>